Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Tanışma, dersin tanıtımı, oryantasyon |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
2) |
Görüşme çeşitleri |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
3) |
Görüşme ortamı |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
4) |
Görüşmenin aşamaları |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
5) |
Görüşmecinin tutum ve davranışları |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
6) |
Görüşmede kayıt tutma |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler
|
7) |
Soru çeşitleri ve soru sorma ilkeleri |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
8) |
7 hafta boyunca derste işlenen bütün konular |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
9) |
Görüşmeci merkezli tepki ve yönlendirmeler |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
10) |
Görüşen merkezli tepki ve yönlendirmeler |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
11) |
Örnek görüşme izleme ve tartışma |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
12) |
Rol çalışması |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler
|
13) |
Rol çalışması |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler
|
14) |
Genel Değerlendirme |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler
|
15) |
14 hafta boyunca derste işlenen bütün konular |
Öğretim görevlisinin notları ve ilgili makaleler |
Ders Notları / Kitaplar: |
• Sommers – Flanagen, J., Sommers – Flanagen, R. (2012). Klinik Görüşme Psikolojik Değerlendirme Esasları. Gülçin Akbaş, Leman Korkmaz (Çev.). New Jersey: John Wiley & Sons, Inc.
• Anlı., İ. (2015). Klinik Psikolojide Görüşme Becerileri. İstanbul: Nobel Tıp Kitapevleri.
|
Diğer Kaynaklar: |
• Sommers – Flanagen, J., Sommers – Flanagen, R. (2012). Klinik Görüşme Psikolojik Değerlendirme Esasları. Gülçin Akbaş, Leman Korkmaz (Çev.). New Jersey: John Wiley & Sons, Inc.
• Anlı., İ. (2015). Klinik Psikolojide Görüşme Becerileri. İstanbul: Nobel Tıp Kitapevleri.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İç mimarlık alanında tasarım ve üretim yöntemlerinde kavramsal ve uygulamalı bilgiye sahiptir |
|
2) |
Sanatsal ve kültürel değerleri tasarım sürecinde kullanır |
|
3) |
İç mimarlık alanında malzeme ve üretim teknolojilerine ilişkin çağdaş bilgileri kullanır |
|
4) |
Tasarım sorunlarını, eleştirel bir bakış açısı ve analitik düşünerek, özgün çözümlere ulaştırma becerisine sahiptir |
|
5) |
Takım çalışmaları konusunda uyum ve etkinlik bilincine sahiptir |
|
6) |
Proje uygulamaları aşamasında üretime katılım ve mesleki deneyim gösterir |
|
7) |
Öğrenmenin önemini benimseyerek, bilim, teknoloji ve çağdaş konular hakkında sürekli kendini geliştirir |
|
8) |
Meslek etiği ve ilgili kanun, yönetmelikler hakkında bilgi ve bilinç sahibidir |
|