Dersin Amacı: |
Bu dersin amacı dijital pazarlama kavramını öğrencilere öğretmektir. Bu ders en büyük dijital platformlar olan mobil, sosyal medya, arama motorunu (ödemeli ve organic) içermektedir. Öğrenciler email, SMS text, ödemeli and organik arama, mobil (QR kodu, apps, lokal, coğrafik), WordPress, YouTube, Pinterest, Linkedin, Facebook ve Twitter’ı nasıl daha etkili kullanabileceklerini öğreneceklerdir. Öğrenciler Google Adwords kullanarak ödemeli arama reklam kampanyasını nasıl oluşturup yöneteceklerini öğreneceklerdir. |
Dersin İçeriği: |
Kanal planlama; e-posta pazarlama; dijital ekran; sosyal medya; organik arama; ödemeli arama; içerik pazarlaması; dijital pazarlama analitiği ve yatırım geri dönüşü; dijital kampanyalar; web sayfası; mobil pazarlama; dijital platformlarda strateji yaratma. |
Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Dersin amaçlarına giriş yapılması.
• Dijital medya ve bloglara üyeliklerin anlatımı .
• Dijital ortamda bölümlendirme ve tüketici davranışlarının anlatımı.
|
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
2) |
• Hedef, Liste, Teklif; Test etmenin anlaşılması.
• E-ticaretin anlatımı.
|
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
3) |
• Arama motoru optimizasyonu ve tekniklerinin anlatımı. |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
4) |
• Arama motoru optimizasyonu ve tekniklerinin anlatımı (Devam). |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
5) |
Google Adwords’un öğrenilmesi. |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
6) |
Google Adwords’un öğrenilmesi (Devam). |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
7) |
vize sınavı |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
8) |
• Sosyal medya 101’in anlatılması: Güçlü bir içerik nasıl oluşturulur ve yönetilir. |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
9) |
• Sosyal medya 101’in anlatılması: Güçlü bir içerik nasıl oluşturulur ve yönetilir (Devam). |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
10) |
• Facebook, Twitter ve Pinterest, Google Plus’ın anlatımı |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
11) |
• Davranışsal bölümlendirmenin anlatımı.
• LinkedIn, Facebook, Twitter’daki reklamların öğretilmesi.
|
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
12) |
• Mobil pazarlamanın anlatımı. |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
13) |
• Mobil ticaretin anlatımı.
• Mobil pazarlama uygulamasının oluşturulması ve emülatörlerinin anlatımı.
|
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
14) |
• Örnek olaylar. |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
15) |
final sınavı |
Bhatia Puneet, Singh (2021). Fundamentals of Digital Marketing. Pearson. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Muhasebe alanında ulusal mevzuat ve uluslararası finansal raporlama standartlarına vakıf olunması,
|
|
2) |
Standartlara uygun finansal tablolar hazırlanabilmesi, yorumlanabilmesi |
|
3) |
Yönetime finansal veri sağlanabilmesi |
|
4) |
Muhasebe ve Denetim , alandaki değişim sürecine adapte olmak için gereken bilgi ve beceriyi katılımcılarına sağlayarak, denetim sektöründe tercih edilen bir donanıma sahip olmalarını amaçlamaktadır |
|
5) |
Bu programdan mezun olanlar, akademik kariyerlerine devam edebilecekleri gibi, Muhasebe Denetim Uzmanlığı yeterliliğini kazanmış olarak iş dünyasının önde gelen şirketlerinde de finans, muhasebe, denetim ve raporlama bölümlerinde yönetici konumunda bulunabilirler. |
|
6) |
Sürekli değişen iş hayatında, muhasebe ve denetim ilke ve uygulamalarını, analitik araçların yardımıyla değerlendirebilmek.
|
|
7) |
Bilgisayar ve gerekli paket programı kullanımı becerisine sahip olmak.
|
|
9) |
İş etiği ve sosyal sorumluluk konularında bilince sahip olmak.
|
|
10) |
Muhasebenin ve denetimin temel ilkelerini anlamak ve gerekli ilkeleri iş yaşamına uygulayabilmek.
|
|