Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Armoni tanımı ve temel bilgileri |
Derste Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması |
2) |
Akorlar arasında bağlantı kuralları |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
3) |
Kadans çeşitleri |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
4) |
Kök Akorlarla Armoni Realizasyonu |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
5) |
Ortak seslerin tutulması |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
6) |
Dizideki 4.-5. derece akorlarının bağlamı |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
7) |
Genel tekrar |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
8) |
Vize sınavı |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
9) |
Dizideki 2.-5. derece akor bağlamı |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
10) |
Kök akorlarla soprano realizasyonu |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
11) |
Güçlü derece akorların kullanılışı |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
12) |
2,3,6. derece akorları |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
13) |
Örnek bas ve soprano realizasyonlarının incelenmesi |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
14) |
Örnek bas ve soprano realizasyonlarının incelenmesi |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
15) |
Genel tekrar |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
16) |
Final Sınavı |
Derste işlenen Armoni teorisinin çalışılması
Derste işlenenlerin piyanoda çalınması
Verilen kadansların piyanoda çalınması
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|