Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Parmak egzersizleri ve ileri seviye tekniğe yönelik alıştırmalar.
Paralel akor teknikleri. |
|
2) |
Parmak egzersizleri ve ileri seviye tekniğe yönelik alıştırmalar.
Paralel akor teknikleri. |
|
3) |
İleri Düzey Armonik ve Melodik Çalışmalar
İleri düzeyde armonik yapıların çalışılması.
Melodik çiftleme ve harmonik öğelerle çalışmalar.
|
|
4) |
İleri Düzey Armonik ve Melodik Çalışmalar
İleri düzeyde armonik yapıların çalışılması.
Melodik çiftleme ve harmonik öğelerle çalışmalar.
|
|
5) |
İleri Düzeyde Akor Çalışmaları
İleri seviyede akor çalma ve eşlik teknikleri.
Akordal geçişler ve modülasyon. |
|
6) |
İleri Düzeyde Akor Çalışmaları
İleri seviyede akor çalma ve eşlik teknikleri.
Akordal geçişler ve modülasyon. |
|
7) |
Zorlu Repertuar Çalışmaları - Barok Dönem
Barok döneminden zorlu keman konçertolarının çalışılması (örneğin, Bach'ın bir keman
konçertosu).
Teknik ve müzikal zorlukları içeren eserlerin analizi. |
|
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Zorlu Repertuar Çalışmaları - Romantik Dönem
Romantik dönemden zorlu keman eserlerinin çalışılması (örneğin, Paganini'nin bir keman
konçertosu).
Virtüöz tekniklerin ve romantik ifadenin üzerine çalışmalar. |
|
10) |
Zorlu Repertuar Çalışmaları - Romantik Dönem
Romantik dönemden zorlu keman eserlerinin çalışılması (örneğin, Paganini'nin bir keman
konçertosu).
Virtüöz tekniklerin ve romantik ifadenin üzerine çalışmalar. |
|
11) |
Çağdaş Keman Repertuarı ve İleri Düzeyde emprovizasyon
Çağdaş bestecilerin keman için eserlerinin çalışılması.
İleri düzeyde keman emprovizasyon teknikleri. |
|
12) |
Çağdaş Keman Repertuarı ve İleri Düzeyde emprovizasyon
Çağdaş bestecilerin keman için eserlerinin çalışılması.
İleri düzeyde keman emprovizasyon teknikleri. |
|
13) |
Çağdaş Keman Repertuarı ve İleri Düzeyde emprovizasyon
Çağdaş bestecilerin keman için eserlerinin çalışılması.
İleri düzeyde keman emprovizasyon teknikleri. |
|
14) |
Genel Tekrar |
|
15) |
Genel Tekrar |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|