Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Özel Makamlar
Asıl Yerinden Farklı Bir Perdede Karar Veren Makamlar
İkinci Derecede Karar Verenler
Kandilli Yazma
Kudret Kandili |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
2) |
İkinci Derecede Karar Verenler
Bağında Üzüm Kaldı |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
3) |
Üçüncü Derecede Karar Verenler
Giderken Bize Uğra |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
4) |
Üçüncü Derecede Karar Verenler
Mayıs Ayı Gelende |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
5) |
Dördüncü Derecede Karar Verenler
Bulutlar Oynar Oynaşır |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
6) |
Beşinci Derecede Karar Verenler
Ellik
Oy Zalutların Alçağı |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
7) |
Genel Tekrar |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
8) |
Ara Sınav |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
9) |
Beşinci Derecede Karar Verenler
Bizim İçtiğimiz Dolu |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
10) |
Bir Buçuk Ses Peste Karar Verenler
Duman Duman Olmuş |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
11) |
Dar Ses Alanında Hareket Eden Makamlar
Üç Ses İçinde Hareket Eden Makamlar
Bayburt Bar Havası |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
12) |
Dört Ses İçinde Hareket Eden Makamlar
Ay Ağşamdan Işığıdır |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
13) |
Dört Ses İçinde Hareket Eden
Deli Kız Sinin Geliyor |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
14) |
Eksik Sesli Makamlar
Kürt Halayı (Ağırlama) |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
15) |
Genel Tekrar |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
16) |
Final Sınavı |
1- Melih Duygulu - Türkiye'nin Halk Müziği Makamları
2- Muzaffer Sarısözen - Turkish Folk Music Rhythms
3- Radio-TV institution Turkish Folk Music repertoire book |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
|
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|