Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
· Etüt 6
· Etüt Çalışmaları |
Anlatım, Uygulama
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı |
2) |
· Öğrenilmiş gamların tekrarı
· Etüt 7
· Gam ve Etüt Çalışmaları |
Uygulama, Bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı, klarnette pekiştirilmesi. |
3) |
· Fa diyez majör gamı, arpej ve arpej çevrimleri
· Etüt 8
· Gam ve Etüt Çalışmaları |
Uygulama, Bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı, klarnette pekiştirilmesi. |
4) |
· Fa diyez majör gamı, arpej ve arpej çevrimleri
· Etüt 9
· Gam ve Etüt Çalışmaları |
Teorik anlatım, uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı, klarnette pekiştirilmesi. |
5) |
· Re diyez minör gamı, arpej ve arpej çevrimleri
· Etüt 10
· Parça Çalışması - T. Albinoni- Adagio veya S. Rachmaninov- Vocalise
· Gam Etüt ve Parça Çalışmaları |
Teorik anlatım, uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı |
6) |
· Gamların tekrarı
· Etüt 11
· Parça Çalışması - T. Albinoni- Adagio veya S. Rachmaninov- Vocalise
· Gam ve Etüt Çalışmaları |
Uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı |
7) |
· Gamların tekrarı
· Etüt 12
· Parça Çalışması - T. Albinoni- Adagio veya S. Rachmaninov- Vocalise
· Gamlar,Etüt ve Parça Çalışmaları |
Uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların genel tekrarı, klarnette pekiştirilmesi |
8) |
· Gamların tekrarı
· Etüt 13
· Parça Çalışması - T. Albinoni- Adagio veya S. Rachmaninov- Vocalise
· Gamlar, Etüt ve Parça Çalışmaları |
Teorik anlatım, uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı |
9) |
· Sol bemol majör gamı, arpej ve arpej çevrimleri
· Etüt 14
· Parça Çalışması - T. Albinoni- Adagio veya S. Rachmaninov- Vocalise
· Gamlar, Etüt ve Parça Çalışmaları |
Teorik anlatım, uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı |
10) |
· Sol bemol majör gamı, arpej ve arpej çevrimleri
· Etüt 15
· Parça Çalışması - T. Albinoni- Adagio veya S. Rachmaninov- Vocalise
· Gamlar Etüt ve Parça Çalışmaları |
Teorik anlatım, uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı |
11) |
· Mi bemol minör gamı, arpej ve arpej çevrimleri
· Etüt 16
· Parça Çalışması - T. Albinoni- Adagio veya S. Rachmaninov- Vocalise
· Gamlar Etüt ve Parça Çalışmaları |
Teorik anlatım, uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı |
12) |
· Mi bemol minör gamı, arpej ve arpej çevrimleri
· Etüt 17
· Parça Çalışması - T. Albinoni- Adagio veya S. Rachmaninov- Vocalise
· Gamlar Etüt ve Parça Çalışmaları |
Uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı |
13) |
· Gamların tekrarı
· Etüt 18
· Etüt 19
· Parça Çalışması - T. Albinoni- Adagio veya S. Rachmaninov- Vocalise
· Gamlar Etüt ve Parça Çalışmaları |
Uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı |
14) |
· Gamların tekrarı
· Etüt 20
· Etüt 21
· Parça Çalışması - T. Albinoni- Adagio veya S. Rachmaninov- Vocalise
· Gamlar Etüt ve Parça Çalışmaları |
Teorik anlatım, uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı |
15) |
· Gamların tekrarı
· Etüt 20
· Etüt 21
· Parça Çalışması - T. Albinoni- Adagio veya S. Rachmaninov- Vocalise
• Dönemin genel tekrarı |
Teorik anlatım, uygulama, bireysel çalışma
Ev ödevi: Derste işlenilen konuların tekrarı |
16) |
· Final Sınavı |
Dönemin genel tekrarı
Teorik anlatım, uygulama, bireysel çalışma
Derste işlenilen konuların tekrarı |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|