Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
“Bahçalarda Zerdali” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
2) |
“Çanakkale İçinde Aynalı Çarşı” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
3) |
“Bir Yiğit Gurbete Gitse” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
4) |
“Ağlayalım Atatürk’e” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
5) |
“Ağlayalım Atatürk’e” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eserler üzerinde bireysel olarak
çalıştırılması. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
6) |
“Kar Yağar Bardan Bara” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
7) |
“Elmaların Yongası” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
8) |
MIDTERM EXAM
“Bahçalarda Zerdali” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması.
“Çanakkale İçinde Aynalı Çarşı” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması.
“Bir Yiğit Gurbete Gitse” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması.
“Ağlayalım Atatürk’e” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması.
Ağız ve hançere özelliklerinin eserler üzerinde bireysel olarak
çalıştırılması.
“Elmaların Yongası” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Eserlerin icrası. |
9) |
“Mert Dayanır Namert Kaçar” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
10) |
“Mert Dayanır Namert Kaçar” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Anlatım, uygulama, bireysel çalışma. |
11) |
“Söğüdün Yaprağı” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Anlatım, uygulama, bireysel çalışma. |
12) |
“Yeşil Yaprak Arasında Kırmızı Gül Goncesi” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
13) |
“Bulut Bulutun Üstüne” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
14) |
“Sabahın Seherinde Ötüyor Kuşlar” eserinin icra edilmesi.
“Bahçede Erik Dalı” eserinin icra edilmesi.
Hançere çalışmaları.
Yöresel ağız çalışmaları. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
15) |
“Şu Aydın'ın Uşağı” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması. |
Uygulama, bireysel çalışma. |
16) |
“Mert Dayanır Namert Kaçar” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması.
“Söğüdün Yaprağı” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması.
“Yeşil Yaprak Arasında Kırmızı Gül Goncesi” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması.
“Bulut Bulutun Üstüne” eserinin icra edilmesi.
Ağız ve hançere özelliklerinin eser üzerinde uygulanması.
“Sabahın Seherinde Ötüyor Kuşlar” eserinin icra edilmesi.
“Bahçede Erik Dalı” eserinin icra edilmesi.
“Şu Aydın'ın Uşağı” eserinin icra edilmesi.
Hançere çalışmaları.
Yöresel ağız çalışmaları. |
Eserlerin icrası. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
5 |
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
|
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|