Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Folklorun Tanımı, Folklorla ilgili genel bilgiler. |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
2) |
Folklorun Tarihçesi |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
3) |
Folklorun Tarihçesi |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
4) |
Türk Folklorunun Kaynakları |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
5) |
Türk Folklorunun Kaynakları |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
6) |
Folklor Araştırma Yöntem ve Teknikleri |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
7) |
Çalışma Alanının Sınırlanması |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Konunun Seçimi ve Etkinlik Alanı |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
10) |
Malzemenin elde edilmesi |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
11) |
Malzemenin düzenlenmesi |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
12) |
Coğrafi sınırlandırmaların yapılması |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
13) |
Analiz işlemi |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
14) |
Analiz İşlemi |
Julius Krohn - Kaarle Krohn, Halk Bilimi Yöntemi
Nail Tan, Folklor (Halk Bilimi) Genel Bilgiler
Sedat Veyis Örnek, Türk Halk Bilimi
Erman Artun Türk Halk Bilimi |
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
5 |
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
5 |
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
5 |
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
5 |
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
|
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
5 |
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
5 |
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
4 |