Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
2) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
3) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
4) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
5) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
6) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
7) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
8) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
9) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
10) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
11) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
12) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
13) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
14) |
Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar |
Tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Okulöncesi öğretmenliği alanındaki kuramsal ve uygulamaya yönelik bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilme |
5 |
2) |
Okulöncesi öğretmenliği alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgileri kullanabilme |
5 |
3) |
Okulöncesi eğitimle diğer disiplinler arasındaki etkileşimi kavrayıp yeni bilgiler oluşturabilme |
5 |
4) |
Bilimsel bir araştırma uygulama, analiz ve sonuçlarını yorumlama |
5 |
5) |
Alana ilişkin gelişmeleri takip edip yaşam boyu kendini geliştirme |
5 |
6) |
Okulöncesi eğitimle ilgili geliştirilen strateji, politika ve uygulamaları ve elde edilen sonuçlarını değerlendirebilme |
5 |