Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Müfredat
Ders Anahatlarını Tartışma |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Gegez, E. (2010). Pazarlama Araştırmaları. İstanbul: Beta |
2) |
• Pazarlama araştırmasının niteliğini ve kapsamını tanımlama
• Pazarlama araştırmasını uygulamada açıklama
• Pazarlama araştırması sürecini açıklama
• Bir pazarlama araştırmasının nasıl tasarlanacağını yeniden ifade etme |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Gegez, E. (2010). Pazarlama Araştırmaları. İstanbul: Beta |
3) |
• İkincil pazarlama verisi kaynaklarını tanımlama
• Standartlaştırılmış pazarlama verisi kaynaklarını tanımlama
• İnternette pazarlama araştırmasını açıklama
• Nitel ve gözlemsel yöntemleri tanımlama
• Yaklaşımları karşılaştırma ve yorumlama |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Gegez, E. (2010). Pazarlama Araştırmaları. İstanbul: Beta |
4) |
• Katılımcılardan veri toplanması ile ilgili konuları açıklama ve tartışma
• Katılımcılardan bilgi almak için kullanılan anket yöntemlerini tanımlama ve yorumlama
• Tutum ölçümünü tanımlama
• Bir anketin nasıl hazırlanacağını açıklama ve uygulama |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Gegez, E. (2010). Pazarlama Araştırmaları. İstanbul: Beta |
5) |
• Devlet örnekleme temelleri.
• Örnek büyüklüğü ve istatistiksel teoriyi tanımlama ve ilişkilendirme
• Örnek özelliklerini, büyüklüğünü ve güvenilirliğini özetleme |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Gegez, E. (2010). Pazarlama Araştırmaları. İstanbul: Beta |
6) |
• Veri analizinin temellerini açıklama ve sınıflandırma
• Analiz için verilerin nasıl hazırlanacağını uygulama
• Çapraz tabloları tanımlama
• Hipotez testini açıklama
• Davaları tartışma ve yorumlama |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Gegez, E. (2010). Pazarlama Araştırmaları. İstanbul: Beta |
7) |
VİZE SINAVI |
|
8) |
• Korelasyon ve regresyon analizini açıklama
• Diskriminant, küme ve faktör analizini tanımlama |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Aaker, D. A., Kumar, V., & Day, G. S. (2004). Marketing research. New York: John Wiley & Sons. |
9) |
• Çok boyutlu ölçekleme ve birleştirici analizi tanımlama
• Araştırma sonuçlarının nasıl sunulduğunu gösterme |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Aaker, D. A., Kumar, V., & Day, G. S. (2004). Marketing research. New York: John Wiley & Sons. |
10) |
• Çok boyutlu ölçeklendirmeyi açıklama
• Öznitelik temelli yaklaşımları tartışma
• Birleşik analizi tanımlama |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Aaker, D. A., Kumar, V., & Day, G. S. (2004). Marketing research. New York: John Wiley & Sons. |
11) |
• Araştırma sonuçlarının nasıl sunulduğunu açıklama
• Yazılı bir rapor hazırlama
• Sözlü sunumun nasıl yapılacağını açıklama
• Müşteri ilişkileri hakkında daha fazla bilgi edinme |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Aaker, D. A., Kumar, V., & Day, G. S. (2004). Marketing research. New York: John Wiley & Sons. |
12) |
• Yeni ürün, fiyatlandırma, dağıtım ve tanıtım araştırması tanımlama
• Toplam kalite yönetimi ve bilgi gereksinimlerini tanımlama |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Aaker, D. A., Kumar, V., & Day, G. S. (2004). Marketing research. New York: John Wiley & Sons. |
13) |
• Marka eşitliğini ve müşteri memnuniyetini açıklama
• Müşteri memnuniyetinin nasıl ölçüleceğini açıklama
• Pazarlama zekasının güncel uygulamalarını tartışma |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Aaker, D. A., Kumar, V., & Day, G. S. (2004). Marketing research. New York: John Wiley & Sons. |
14) |
• Veritabanı pazarlamasını tanımlama
• E-ticaret ve mobil pazarlama tanımlama
• Sosyal, deneyimsel ve ilişki pazarlamasını açıklama |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Aaker, D. A., Kumar, V., & Day, G. S. (2004). Marketing research. New York: John Wiley & Sons. |
15) |
Pazarlama araştırmasında yeni stratejiler
Pazarlama araştırması ile yeni yaş stratejileri arasındaki ilişkileri ve etkileşimleri tartışır. |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Aaker, D. A., Kumar, V., & Day, G. S. (2004). Marketing research. New York: John Wiley & Sons. |
16) |
FİNAL SINAVI |
FİNAL SINAVI |