Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Endurance training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
1) |
Explanation of the main objectives of the course and listening to the student opinions |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA. |
2) |
Relationship of fitness with other sciences |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
3) |
Strength training |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
4) |
Strength training |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
5) |
Endurance training |
• Kravitz L, Bubico A. (2015). Essentials of Eccentric Training. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
6) |
Endurance training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
7) |
Speed training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
8) |
Speed training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, Human Kinetics, USA.
|
9) |
MIDTERM |
MIDTERM |
10) |
Agility training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, |
11) |
Agility training |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition, |
12) |
Continuity training in strength |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition |
13) |
Continuity training in strength |
• Radcliffe J, Farentinos B, (2015). High-Powered Plyometrics, Volume II, 2nd. Edition |
14) |
FINAL |
FINAL |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Endüstri ürünleri tasarımı disiplininde yaratıcı ve yenilikçi düşünme becerisi |
|
2) |
Mesleki malzeme ve üretim teknolojilerine hakim olma, gelişmeleri takip etme ve bu bilgi birikimlerini projelerinde etkin olarak kullanabilme. |
|
3) |
Kültürel değerleri mesleki yaklaşımlarına yansıtabilme. |
|
4) |
Eleştirel yaklaşımlarla mevcut tasarım sorunlarını özgün çözümlere ulaştırabilme, olası kullanıcı ihtiyaçlarını öngörebilme becerisi |
|
5) |
2 ve 3 boyutlu mesleki anlatım teknik ve teknolojilerine hakim olma ve meslekte etkin biçimde kullanabilme |
|
6) |
Endüstri kuruluşları bünyesinde takım çalışması içinde yer alma ve endüstri ürünleri tasarımı proje yönetiminde etkin rol alabilme |
|
7) |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme |
|
8) |
Bağımsız çalışabilen, sorumluluk alabilen ve küresel sorunlara karşı duyarlı bir tasarımcı kimliğine sahip olma |
|