| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Dersin temel hedeflerinin anlatılması ve öğrenci görüşlerinin dinlenmesi |
• Loudon J, Manske R, Reiman W. (2013). Clinical Mechanics and Kinesiology. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
| 2) |
Antrenman ve Hareket biliminin diğer bilimlerle ilişkisi |
• Loudon J, Manske R, Reiman W. (2013). Clinical Mechanics and Kinesiology. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
| 3) |
Antrenman ve Hareket bilimi ile İlgili Bilim Dallarının İçerikleri |
• Loudon J, Manske R, Reiman W. (2013). Clinical Mechanics and Kinesiology. 1th. Edition, Human Kinetics, USA. |
| 4) |
Kas grupları |
• Loudon J, Manske R, Reiman W. (2013). Clinical Mechanics and Kinesiology. 1th. |
| 5) |
Antrenman Yöntemleri |
• Loudon J, Manske R, Reiman W. (2013). Clinical Mechanics and Kinesiology. 1th. |
| 6) |
Vücut Sistemleri |
• Loudon J, Manske R, Reiman W. (2013). Clinical Mechanics and Kinesiology. 1th. |
| 7) |
Periyotlama |
• Loudon J, Manske R, Reiman W. (2013). Clinical Mechanics and Kinesiology. 1th. |
| 8) |
Spor Fizyolojisi |
• Loudon J, Manske R, Reiman W. (2013). Clinical Mechanics and Kinesiology. 1th. |
| 9) |
ARASINAV |
ARASINAV |
| 9) |
Spor Fizyolojisi |
• Mirzeoğlu N, (2003). Spor Bilimlerine Giriş. 1. Baskı, Bağırgan Yayınevi, Ankara.
|
| 11) |
Anatomik zincir |
• Mirzeoğlu N, (2003). Spor Bilimlerine Giriş. 1. Baskı, Bağırgan Yayınevi, Ankara |
| 12) |
Antrenman sistemleri |
• Mirzeoğlu N, (2003). Spor Bilimlerine Giriş. 1. Baskı, Bağırgan Yayınevi, Ankara |
| 13) |
Anatomik zincir teorisinin antrenman biliminde kullanımı |
• Mirzeoğlu N, (2003). Spor Bilimlerine Giriş. 1. Baskı, Bağırgan Yayınevi, Ankara. |
| 14) |
FİNAL |
FİNAL |
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmaktadır. |
3 |
| 2) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilme; düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilmekte ve alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilmektedir. |
5 |
| 3) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket etmektedirler. |
3 |
| 4) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilmekte ve alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilmektedirler.
|
5 |
| 5) |
Spor yöneticiliği öğrencileri alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilmekte ve alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilmektedirler. |
2 |