BANKPHD692 Doktora Tez İzleme Komitesi IIİstanbul Okan ÜniversitesiAkademik Programlar Bankacılık (DR)Öğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal Yeterlilikler
Bankacılık (DR)
Doktora TYYÇ: 8. Düzey QF-EHEA: 3. Düzey EQF-LLL: 8. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu: BANKPHD692
Ders İsmi: Doktora Tez İzleme Komitesi II
Ders Yarıyılı: Bahar
Ders Kredileri:
Teorik Pratik Kredi AKTS
0 30
Öğretim Dili: TR
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Zorunlu Ders
Dersin Seviyesi:
Doktora TYYÇ:8. Düzey QF-EHEA:3. Düzey EQF-LLL:8. Düzey
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Doç. Dr. HANDE ÖNGÜN YILMAZ
Dersi Veren(ler):
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı: Öğrencinin tezi ya da tezi ile ilgili en az bir konuda araştırma planlayabilmesi ve gerekiyorsa ilgili etik kurul için başvuru hazırlayabilmesidir.
Dersin İçeriği: Doktora öğrencisini danışmanı ile birlikte belirledikleri araştırma konuları ile ilgili uygun hipotezi kurması ve bu hipotezi test edecek en uygun araştırma protokolünü belirlemesi ve buna uygun şekilde etik kurul başvurusunun hazırlanmasıdır.

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Öğrenme Kazanımları
1 - Bilgi
Kuramsal - Olgusal
2 - Beceriler
Bilişsel - Uygulamalı
1) Dersi tamamlayan öğrenci; Tezi ile ilgili alanda belirlediği bir araştırma konusunda hipotezi kurabilir
3 - Yetkinlikler
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
Öğrenme Yetkinliği
Alana Özgü Yetkinlik
1) Hipotezi test etmek üzere çalışma protokolünü oluşturabilir
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
1) İlgili etik kurullara tez/ tez konusu ile ilgili etik kurul önerisi hazırlayabilir.
2) Tez/ tez konusu ile ilgili bir konuda ilgili etik kurula başvuru yapabilir.

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) Danışman öğretim üyesi ile öğrencinin araştırma konusunun belirlenmesi yok
2) Araştırma konusu ile ilgili literatür taraması yok
3) Araştırma konusu ile ilgili literatür taraması yok
4) Hipotezin belirlenmesi yok
5) Literatür ve yöntem tartışmaları yok
6) Literatür ve yöntem tartışmaları yok
7) Hipotezi test etmek üzere çalışma protokolünün oluşturulması yok
8) Hipotezi test etmek üzere çalışma protokolünün oluşturulması yok
9) Hipotezi test etmek üzere çalışma protokolünün oluşturulması yok
10) İlgili etik kurula çalışma protokolü ile ilgili öneri hazırlanması yok
11) İlgili etik kurula çalışma protokolü ile ilgili öneri hazırlanması yok
12) İlgili etik kurula çalışma protokolü ile ilgili öneri hazırlanması yok
13) İlgili etik kurula çalışma protokolü ile ilgili öneri hazırlanması yok
14) İlgili etik kurul başvurusunun yapılması yok

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: Bilimsel Arama Motorları
Konu ile ilgili literatür
Diğer Kaynaklar: Scientific search engines, Related literature

Ders - Program Öğrenme Kazanım İlişkisi

Ders Öğrenme Kazanımları

1

2

3

4

Program Kazanımları
1) İleri düzey bankacılık ve finans bilgisi ile akademik ve sektörel araştırmalar yapabilme yetkinliği kazandırmak.

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı
1) İleri düzey bankacılık ve finans bilgisi ile akademik ve sektörel araştırmalar yapabilme yetkinliği kazandırmak. 4

Öğrenme Etkinliği ve Öğretme Yöntemleri

Tez Hazırlama

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri ve Kriterleri

Tez Sunma

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Ödev 1 % 20
Ara Sınavlar 1 % 20
Final 1 % 60
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 40
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 60
Toplam % 100

İş Yükü ve AKTS Kredisi Hesaplaması

Aktiviteler Aktivite Sayısı Süre (Saat) İş Yükü
Ders Saati 14 3 42
Sınıf Dışı Ders Çalışması 14 3 42
Sunum / Seminer 1 1 1
Ödevler 1 1 1
Final 1 1 1
Toplam İş Yükü 87