FTR600 Bitirme Projesiİstanbul Okan ÜniversitesiAkademik Programlar Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (YL) (Tezsiz)Öğrenciler için Genel BilgiDiploma EkiErasmus BeyanıUlusal Yeterlilikler
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon (YL) (Tezsiz)
Yüksek Lisans TYYÇ: 7. Düzey QF-EHEA: 2. Düzey EQF-LLL: 7. Düzey

Ders Genel Tanıtım Bilgileri

Ders Kodu: FTR600
Ders İsmi: Bitirme Projesi
Ders Yarıyılı: Güz
Ders Kredileri:
Teorik Pratik Kredi AKTS
0 0 0 14
Öğretim Dili: TR
Ders Koşulu:
Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: Hayır
Dersin Türü: Zorunlu Ders
Dersin Seviyesi:
Yüksek Lisans TYYÇ:7. Düzey QF-EHEA:2. Düzey EQF-LLL:7. Düzey
Dersin Veriliş Şekli: Yüz yüze
Dersin Koordinatörü: Doç. Dr. EMİNE ATICI
Dersi Veren(ler): Doç. Dr. EMİNE ATICI
Dr.Öğr.Üyesi AHMET CÜNEYT AKGÖL
Prof. Dr. MUSTAFA ERDİNÇ TELATAR
Dersin Yardımcıları:

Dersin Amaç ve İçeriği

Dersin Amacı: Bu dersin sonunda, öğrenciler:
• Takım çalışması becerisi geliştirebilir.
• Araştırma esnasında ortaya çıkan problemleri çözebilir.
• Mesleki pratikleri ile ilgili eksiklerinin farkına varabilir.
Dersin İçeriği: Proje
Etik kurul
Sunum

Öğrenme Kazanımları

Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
Öğrenme Kazanımları
1 - Bilgi
Kuramsal - Olgusal
1) Bu dersin sonunda, öğrenciler: Mesleki pratikleri ile ilgili eksiklerinin farkına varabilir.
2) Bu dersin sonunda, öğrenciler: • Araştırma esnasında ortaya çıkan problemleri çözebilir.
2 - Beceriler
Bilişsel - Uygulamalı
3 - Yetkinlikler
İletişim ve Sosyal Yetkinlik
Öğrenme Yetkinliği
Alana Özgü Yetkinlik
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği

Ders Akış Planı

Hafta Konu Ön Hazırlık
1) İstatistiksel analiz https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
1) Proje konusunu belirleme. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
2) • Proje konusunu belirleme. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
3) • Proje konusunu belirleme. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
4) Proje konusunu belirleme. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
5) Proje özeti ve etik kurul raporlarının hazırlanması. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
6) Proje özeti ve etik kurul raporlarının hazırlanması. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
6) Proje konusunu belirleme. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
7) Verilerin toplanması. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
8) Verilerin toplanması. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
9) Verilerin toplanması. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
10) İstatistiksel analiz https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
11) İstatistiksel analiz https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
12) İstatistiksel analiz https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
13) İstatistiksel analiz https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
15) İstatistiksel analiz https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
15) Proje sunumu https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/

Kaynaklar

Ders Notları / Kitaplar: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
Diğer Kaynaklar: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/

Ders - Program Öğrenme Kazanım İlişkisi

Ders Öğrenme Kazanımları

1

2

Program Kazanımları

Ders - Öğrenme Kazanımı İlişkisi

Etkisi Yok 1 En Düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 En Yüksek
           
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi Katkı Payı

Öğrenme Etkinliği ve Öğretme Yöntemleri

Anlatım
Problem Çözme
Proje Hazırlama

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri ve Kriterleri

Bireysel Proje
Sunum
Raporlama

Ölçme ve Değerlendirme

Yarıyıl İçi Çalışmaları Aktivite Sayısı Katkı Payı
Projeler 1 % 50
Seminer 1 % 20
Final 1 % 30
Toplam % 100
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI % 70
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI % 30
Toplam % 100

İş Yükü ve AKTS Kredisi Hesaplaması

Aktiviteler Aktivite Sayısı Süre (Saat) İş Yükü
Sunum / Seminer 1 30 30
Proje 1 50 50
Final 1 20 20
Toplam İş Yükü 100