Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Gam çalışması
• Egzersiz |
Uygulama, birseysel çalışma.
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
2) |
• Gam çalışması
• Egzersiz |
ygulama, bireysel çalışma.
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
3) |
• Gam çalışması
• Egzersiz |
Uygulama, birseysel çalışma.
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
4) |
• Mandal alıştırmaları
• Egzersiz |
Uygulama, birseysel çalışma.
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
5) |
• Mandal çalışması
• Egzersiz |
Uygulama, birseysel çalışma
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
6) |
• Mandal çalışması
• Egzersiz |
Uygulama, birseysel çalışma.
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
7) |
• Sağ-sol elin mızrap vuruş çalışması
• Egzersiz |
Uygulama, birseysel çalışma.
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
8) |
ARA SINAV
• Gam çalışması
• Mandal çalışması
• Sağ-sol elin mızrap vuruş çalışması
• Egzersiz |
Uygulama, bireysel çalışma, anlatım, dinleme, izleme,
Ev ödevi: gelecek ders konusunun uygulanması |
9) |
• Sağ-sol elin mızrap vuruş çalışması
• Egzersiz |
Uygulama, birseysel çalışma.
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
10) |
• Sağ-sol el için teknik etütler
• Saz eseri icrası
• Egzersiz
• Eser icrası
|
Uygulama, Birseysel çalışma. (Şarkı veya Saz eseri formunda)
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
11) |
• Sağ-sol el için teknik etütler
• Şarkı formunda eser icrası
• Egzersiz
• Eser icrası
|
Uygulama, Birseysel çalışma. (Şarkı veya Saz eseri formunda)
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
12) |
• Tremolo çalışması
• Saz eseri icrası
• Egzersiz
• Eser icrası
|
Uygulama, bireysel çalışma. (Şarkı veya Saz eseri formunda)
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
13) |
• Tremolo çalışması
• Şarkı formunda eser icrası
• Egzersiz
• Eser icrası
|
Uygulama, bireysel çalışma. (Şarkı veya Saz eseri formunda)
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
14) |
• Öğrenci düzeyine uygun saz eseri icrası
• Eser İcrası |
Uygulama, bireysel çalışma. (Şarkı veya Saz eseri formunda)
Ev ödevi: İşlenen dersin tekrar edilmesi |
15) |
• Gam çalışması
• Mandal çalışması
• Sağ-sol elin mızrap vuruş çalışması
• Sağ-sol el için teknik etütler
• Tremolo çalışması
• Saz eseri ve şarkı formunda icra
• Egzersiz
• Eser İcrası
|
Uygulama, bireysel çalışma, anlatım, dinleme, izleme
Ev ödevi: gelecek ders konusunun uygulanması |
16) |
FINAL EXAM
• Gam çalışması
• Mandal çalışması
• Sağ-sol elin mızrap vuruş çalışması
• Sağ-sol el için teknik etütler
• Tremolo çalışması
• Saz eseri ve şarkı formunda icra
• Egzersiz
• Eser İcrası
|
Uygulama, bireysel çalışma, anlatım, dinleme, izleme
Ev ödevi: gelecek ders konusunun uygulanması |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Gelecek kuşaklara kendi meslek alanlarında yetkin ve bilgili bireylerin yetiştirilmesi |
|
2) |
Öğrencinin eğitim süresi boyunca, yaratıcı gücünü açığa çıkarmak, sezgilerini geliştirmek. |
|
3) |
Öğrencilerin yaratıcılıklarını geliştirerek, alanlarında güçlü bir sanatçı olma ayrıcalığı, bilimsel düşünme ve üretme alışkanlıkları kazandırılması |
|
4) |
Alandan mezun olanlar aldıkları eğitim ile sanatçı kişilikleriyle ilgili alanlarda yetkin ve üretken bireyler olarak yer alacaklardır. |
|
5) |
Sanatın duygusallığı ve bilimin araştırıcılığı içinde toplumun maddesel ve ruhsal ihtiyaçlarına cevap verecek düzeye ulaşır. |
|
6) |
Estetik farkındalığa sahip olacaklardır. |
5 |
7) |
Müzik konusunda ulusal ve uluslararası değerlerin farkındadır. |
|
8) |
Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün yapıtlara dönüştürebilir. |
|
9) |
Alanında başarıyla iş yürütebilecek duyarlılığa sahiptir. |
|
10) |
Disiplinlerarası eğitimle donanım kazanacaklardır. |
|