Program Kazanımları |
1) Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) Alanında edindiği temel düzeyde teorik ve pratik bilgileri yükseköğretim seviyesinin aynı alanında veya aynı düzeyde bir alanda kullanma becerisini kazanma. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4) Alanındaki edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilir, öğrenme ihtiyaçlarını belirleyebilir ve cevaplayabilir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) Alanıyla ilgili verilerin sonuçlarının toplanması, uygulanması ve serbest bırakılması aşamalarında sosyal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olmak. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6) Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7) Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8) Alanında bağımsız olarak temel düzeyde çalışmalar yapmak. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9) Alandaki uygulamalarda karşılaşılan beklenmedik karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alın |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|