Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Tanışma Ve Günümüz Trendleri: Yeni Dünyanın Yeni Gerçekleri. |
. |
2) |
Klasik Medya Tanımları: Gazeteci Nasıl Düşünür? Medya Tanımları Ve Çeşitleri / Haber Nedir? Haber Nasıl Olur? / 5 N 1 K Nedir? / Haberde Kullanılacak Görsellerin Seçimi / Medya İçin Önemli Olan Nedir? Medya Alışkanlıkları / Canlı Yayınlar, Telefonla Yayına Bağlanma / Ve Röportajlar / Basın Gezileri / |
. |
3) |
Değişen Yeni Medya Yaklaşımları Sosyal Medya Düzeni / Sosyal Medya Çağı / Sosyal Medya Ve Yönetimi / İşlevleri / Sosyal Medya Neden Önemli Bir Kaynak? Sosyal Medyada Ve İnternette Görünürlüğünüz Nasıl Artar? / Sosyal Medyada Olmak Şirkete Nasıl Bir Avantaj Sağlar? Blog Yazılarının İşlevi Nedir? Paylaşımlar İnsanlarda Nasıl Bir İlgi Uyandırabilir? |
. |
4) |
Sosyal Medya Dijital Mağaralar: Facebook Yalan Newsfake, Cambridge Analytica Skandalı / Sosyal Medya Abd Seçimler, Brexit, Trump Ve Diğerleri |
. |
5) |
Medya Teorileri: "Küresel Köy" Kavramı Mcluhan / Jean Baudrillard'ın Medya Analizi / Chomsy Ve Medya Gerçeği |
. |
6) |
Algı Yönetimi / Algılarımız Nasıl Oluşur? İnsanları Kim, Neden Ve Nasıl Yönlendirir? / Sosyal Medya Nedeniyle Dünya Daha Mı Kötüye Gidiyor |
. |
7) |
Vize Sınavı. |
. |
8) |
Toplumsal Etkiler / Öngörülemez İnsan Davranışları Ve Dönüşüm / Milgram Deneyi / Toplumsal Ve Etkiler (Effect) Nelerdir? |
. |
9) |
Medya-Sermaye İlişkileri / Çıkarlar, Sermaye Ve Reklam Kıskacında Medya Yönetimi. |
. |
10) |
Medya Etiği: Medyanın Sorumlulukları / Ülke Ve Toplum Çıkarı Ve Sorumluluklar Kıskacında Medyanın Dili Ve Üslubu. |
. |
11) |
Medya Ve Kriz Yönetimi / Medya Aracılığıyla Krizi Nasıl Yönettiler? Kriz İletişimi Yönetimi / Kriz Döneminde Medyayla İlişkiler / Başarılı ve Başarısız Kriz Yönetimi Örnekleri / Ceo’lar Ve Yöneticiler Ne Zaman Hata Yapar? |
. |
12) |
İtibar / Algı Yönetimi Ve Kurumsal İtibar Yönetimi: Yönetilemeyen Krizler İtibarı Yok Eder /Markalar Ve Onların Kara Tarihi / Türkiye’den Ve Dünyadan İtibarlı Şirket Örnekleri / Şirketler Medyaya Neden İhtiyaç Duyar? |
. |
13) |
İletişim Hataları / Kazaları: Yöneticinin Vücut Dili / Giyim Kuşamdan Renk Seçimine Tercihler / Gazeteciye Haber Bildirmenin Doğru Yolu / Medya-Şirket İlişkilerinin Hassas Yanları / Medya İle Paylaşılmaması Gereken Konular / İletişim Yollarının Kapalı Oluşunun Sonuçları. |
. |
14) |
Final Sınavı. |
. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Hemşirelik bakımını etik ilkelere ve yasalara uygun yönetebilir. |
4 |
2) |
Edindiği kuramsal bilgileri hemşirelik uygulamalarına aktarabilir. |
4 |
3) |
Hemşireliğin temel psikomotor becerilerine sahip olur. |
4 |
4) |
Temel iletişim becerilerine sahip olur. |
4 |
5) |
Birey, aile ve toplumun sağlık bakımı gereksinimlerinin karşılanmasında hemşirelik rol ve işlevlerini yerine getirebilecek bilgiye sahip olur. |
3 |
6) |
Sağlık politikalarının oluşturulmasına katkı sağlayabilir. |
4 |
7) |
Hemşirelik uygulamalarında bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilir. |
3 |
8) |
Bakımın yürütülmesinde sağlık bilişim sistemlerini kullanabilir. |
5 |
9) |
Çağdaş birey ve meslek üyesi olmanın gerektirdiği genel kültür bilgisine sahip olur. |
4 |
10) |
Toplumsal duyarlılık bilinci içinde sektörler arası işbirliği yaparak proje ve etkinlikler yürütebilir. |
4 |
11) |
Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilmek ve yabancı meslektaşları ile iletişim kurabilir. |
2 |