Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
• Müşteri ilişkileri yönetimini (MİY) tanımlama
• MİY’in amaç ve faydalarını anlama
• MİY’in bileşenlerini açıklama
• MİY ile ilgili önemli kavramları açıklama
• MİY kullanan kişiler ve kullanım nedenlerini anlama
|
|
2) |
• MİY’nin çıkış noktası ve önemini anlama
• Şirketlerin MİY ile deneyimlerini anlama: Başarı ve başarısızlık nedenleri
• MİY uygulamadaki güçlükler ve bu güçlüklerle başa çıkma yöntemlerini tanımlama
• MİY uygulamalarını genişletmeyi açıklama
|
Okuma ödevi öğrencilere email ile gönderilecek |
3) |
• İlişkisel pazarlamanın çıkış noktası ve tanımını anlama
• İlişkisel pazarlamada uygulanabilecek durumları açıklama
• İlişki özelliklerini tanımlama
• İlişkisel pazarlama ve MİY bağlantısını anlama
|
Okuma ödevi öğrencilere email ile gönderilecek
|
4) |
• İnsan faktörünü anlama
• Şirket ortamını ve çevresini açıklama
• Değer zincirini anlama ve açıklama
|
Okuma ödevi öğrencilere email ile gönderilecek |
5) |
• Müşteri ilişkilerini yönetmeyi açıklama
• Müşteri entegrasyon problemini anlama
• Müşteri veri entegrasyonunu tanımlama
|
Okuma ödevi öğrencilere email ile gönderilecek |
6) |
vize sınavı |
|
7) |
• Teknoloji dönüşümünü anlama
• Pazarlamada teknolojik gelişmeleri açıklama
• Ortaya çıkmakta olan yeni teknolojik uygulamaları tanımlama
• Başarılı örnekleri açıklama
|
|
8) |
• Veriyi tanımlama
• Veriyi elde etme ve dönüştürmeyi açıklama
• Veri madenciliğini tanımlama
• MİY ve veri yönetimini anlama
|
Okuma ödevi öğrencilere email ile gönderilecek |
9) |
• Satışı güçleştiren faktörleri açıklama
• Satış ve MİY uygulamalarındaki değişiklikler
• Satış süreci ve MİY’e katılımı anlama
• MİY’deki “İ”yi anlama
• Satış ve müşteri ilişkisi döngüsünü açıklama
|
Okuma ödevi öğrencilere email ile gönderilecek |
10) |
• Teknolojinin satıştaki önemini anlama
• Müşteriler hakkındaki bilginin önemini açıklama
• Satış gücü iletişimini açıklama
• Satış gücü otomasyon teknolojisini tanımlama
• MİY sistemleri ve otomasyon uygulamaları
|
Okuma ödevi öğrencilere email ile gönderilecek |
11) |
• Müşteri-şirket kar zincirindeki önemli kavramları anlama: memnuniyet, sadakat, ve karlılık
• Hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetini açıklama
• Müşteri sadakatini tanımlama
|
Okuma ödevi öğrencilere email ile gönderilecek
|
12) |
• Pazarlama otomasyonunu tanımlama
• Pazarlama otomasyonunun MİY’deki rolünü açıklama
• Pazarlama otomasyon yazılımı ve pazarlama iletişimi
• MİY’in pazarlama otomasyonu ile entegrasyonu
|
Okuma ödevi öğrencilere email ile gönderilecek |
13) |
• MİY yatırım geri dönüşünü hesaplamayı anlama
• Verimlilik için MİY sistemleri ve yazılımlarını tanımlama
• MİY matrisini tanımlama: takip edilecek ve ölçülecek faktörler
• MİY değerlendirme çerçevesini açıklama
|
Okuma ödevi öğrencilere email ile gönderilecek |
14) |
• Müşteri gizliliği ve etiği tanımlama
• Gizlilik ve etiğin MİY’deki önemini anlama
• MİY’in geleceği: müşteri ilişkilerinde güncel konular
|
Okuma ödevi öğrencilere email ile gönderilecek |
15) |
final sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
- İlgili temel alanda, mimari tasarım / planlama / tasarım etkinlikleri ve araştırmaları için yerel, bölgesel, ulusal ve küresel bağlamda, söylemsel, kuramsal, olgusal bilgi ile profesyonel hizmet duyarlılıklarını kapsayan çok boyutlu bilgileri, çok çeşitli ortamlardan kazanarak, akademik paylaşım ortamlarına yansıtabilmek için gerekli bilgi ve kavrayışa sahiptir. |
|
2) |
- Bu çerçevede, alanda gerekli, düşünsel, söylemsel, bilimsel, teknolojik, estetik, sanatsal tarihsel ve kültürel alt yapıya ilişkin bilgi ve kavrayışa sahiptir. |
|
3) |
- İlgili alanda insan ve toplum odaklı, çevreye (doğal ve yapılı) duyarlı mimari tasarım / planlama / tasarım / araştırma yöntemleri konusunda bilgi ve kavrayışa sahiptir. |
|
4) |
- İlgili alanda ekonomik, çevresel ve toplumsal sürdürebilirlik ilkeleri ve standartları ile afetlerle ilgili konularda çok boyutlu bilgi ve kavrayışa sahiptir. |
|
5) |
- Alanıyla ilgili ilkeler, yasa, yönetmelik ve standartlar hakkında bilgiye sahiptir. |
|
6) |
- Alanıyla ilgili kurumsal ve etik değerler konusunda bilgi ve kavrayışa sahiptir. |
|
7) |
- İlgili alanın tarihsel, coğrafi, toplumsal ve kültürel bağlam içindeki yerine / önemine ilişkin bilgi ve kavrayışa sahiptir. |
|
8) |
- Mimari tasarım / planlama / tasarım alanlarında kavram geliştirme becerisine sahiptir. |
|
9) |
- Mimari tasarım / planlama / tasarım etkinlikleri ve araştırmaları için söylem, kuram ve kılgı (pratik) bütünlüğünü sağlama becerisine sahiptir. |
|
10) |
- Mimari tasarım / planlama / tasarım konularında, olgular, potansiyel ve sorunlar ile bunlar için gerekli araştırmaları tanımlayabilme becerilerine sahiptir. |
|