Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ders hakkında tanıtım yapar ve ders materyalleri hakkında bilgi verir |
ders notları |
2) |
• Personel Yönetimine Giriş
• İnsan Kaynakları Yönetimine Giriş
• Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimine Giriş
|
ders notları |
3) |
• Öğrenme Kavramına Giriş
• Öğrenme Kavramını Açıklamak
• Gelişim Kavramını Açıklamak
• Eğitim Kavramını Açıklamak
|
ders notları |
4) |
• Mesleki Eğitim Hakkında Bilgi Sahibi Olmak
• Teknik Eğitim Hakkında Bilgi Sahibi Olmak
|
ders notları |
5) |
• Mesleki Eğitim Hakkında Bilgi Sahibi Olmak
• Teknik Eğitim Hakkında Bilgi Sahibi Olmak
|
ders notları |
6) |
• Performans Değerleme Amaçlarını Belirleme
• Performans Kriterlerini Oluşturma
|
ders notları |
7) |
• Finansal ve Finansal Olmayan Ödüllerin Kıyaslanması
• Ücret ve İş Değerleme Sistemleri Arasındaki Bağın Ortaya Konması
|
ders notları |
8) |
vize |
|
9) |
• Öğrenme Kavramını Açıklamak
• Gelişim Kavramını Açıklamak
• Eğitim Kavramını Açıklamak
|
ders notları |
10) |
• İşgücünün Hareketliliği ile İlgili Bilgilerin Kavranması
• İşgücü Arzı Hakkında Bilgi Sahibi Olmak
• İşgücü Talebi Hakkında Bilgi Sahibi Olmak
• İşgücünü Oluşturan Unsurları Tanımlamak
• İşgücüne Katılma Oranını Açıklamak
|
ders notları |
11) |
• İnsan Kaynakları Tedarik ve Seçim Sürecini Anlamak
• İnsan Kaynakları Tedariğinde İç Kaynakların Ele Alınması
• İnsan Kaynakları Tedariğinde Dış Kaynakların Ele Alınması
|
ders notları |
12) |
• İş Yaşamında Kalite Kavramının Kullanımını Anlamak
• İş Yaşamında Kalitenin Olumlu ve Olumsuz Sonuçlarını Kavramak
|
ders notları |
13) |
• Hale Etkisi
• Olumlu –Olumsuz Puanlara Yönelme
• Yakın Geçmişteki Olaylardan Etkilenme
• Kontrast Hatası
• Kişisel Önyargılar
• Çalışma Yaşamı Kalitesi
• Performans Değerleme Sürecinde Yapilan Hatalar |
ders notları |
14) |
tekrar |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
|
2) |
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
- Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme.
- Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. |
|
3) |
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
|
4) |
- Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. |
|