Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Pazarlama nedir? |
|
2) |
Pazarlama 3.0
• Dijital pazarlama |
|
3) |
Y Kuşağı Tüketici Davranışları1
Y Kuşağı
46 ülkeyi kapsayan Google’s Consumer Barometer Araştırma Raporu (2014) incelemesi
|
|
4) |
Y Kuşağı Tüketici Davranışları1
Y Kuşağı
46 ülkeyi kapsayan Google’s Consumer Barometer Araştırma Raporu (2014) incelemesi
|
|
5) |
• Y Kuşağı Tüketici Davranışları 3
• Y Kuşağı |
|
6) |
• Sosyal Medya Kullanıcısı 1
• Sosyal Medya Pazarlama |
|
7) |
Dijital Pazarlama Araştırmaları
|
|
8) |
• Sosyal Medya Kullanımının Cinsiyete Gore Dağılımı
• Sosyal medya-cinsiyet
|
|
9) |
• Sosyal Medyanin Alısverişe Etkisinin Cinsiyete Göre Dağılımı
• Sosyal medya-cinsiyet-alışveriş
|
|
11) |
• Facebook kullanımı
• Sosyal medya-alışveriş -facebook
|
|
12) |
• Twitter Kullanımı
• Sosyal medya-alışveriş- Twitter |
|
13) |
• Instagram kullanımı
• Sosyal medya-alışveriş -Instagram
|
|
14) |
• Pinterest ve Google Plus kullanımı
• Sosyal medya-alışveriş Instagram- Google Plus
|
|
15) |
sınav |
|
Ders Notları / Kitaplar: |
To Marketing Dynamics Of Digital Newspapers in Turkey - The Journal of International Social Research, 3 (11), 314-328.
Google. (2014) Consumer Barometer. Retrieved from: https://www.consumerbarometer.com/en/insights/?countryCode=GL
Karahasan, F. (2014). Taşlar Yerinden Oynarken: Dijital Pazarlamanın Kuralları. İstanbul: Doğan Egmont Yayıncılık.
Kotler, P. & Kartajaya, H. & Setiawan, I. (2011). Marketing 3.0. İstanbul: Optimist Yayınları. |
Diğer Kaynaklar: |
LOWER, J., Brace. (2010). Yourself Here Comes Generation Y. Critical Care Nurse, 28 (5), pp. 80.
Kuyucu, M & Karahisar, T. (2013). Yeni İletişim Teknolojileri ve Yeni Medya. İstanbul: Zinde Yayıncılık.
Özel, M. (2012). Öğrencilerin Sosyal Medya Kullanımı ve Üniversitelerde Dijital Pazarlama İletişimi Uygulamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. İstanbul: Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Yönetimi Anabilim Dalı İşletme Yönetimi Bilim Dalı
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme.
- Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
- Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme.
- Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |
5 |
2) |
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
- Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme.
- Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. |
3 |
3) |
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
- Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |
3 |
4) |
- Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
- Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. |
4 |