Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş: Kültür Kurumu ve iletişim |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Selected sections from Event sponsorship / Bruce E. Skinner, Vladimir Rukavina, Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003. Andrew McIlroy, “Funding the future: A user's manual for fundraising in the arts”, Grading and Assessment: Legal documents and other related articles and reading material posted online |
2) |
Yoksa, yoksunuz: Strateji |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Selected sections from Event sponsorship / Bruce E. Skinner, Vladimir Rukavina, Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003. Andrew McIlroy, “Funding the future: A user's manual for fundraising in the arts”, Grading and Assessment: Legal documents and other related articles and reading material posted online
|
3) |
Fark yaratmak için: PR |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Selected sections from Event sponsorship / Bruce E. Skinner, Vladimir Rukavina, Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003. Andrew McIlroy, “Funding the future: A user's manual for fundraising in the arts”, Grading and Assessment: Legal documents and other related articles and reading material posted online |
4) |
Kritik faktör: Basın |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Selected sections from Event sponsorship / Bruce E. Skinner, Vladimir Rukavina, Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003. Andrew McIlroy, “Funding the future: A user's manual for fundraising in the arts”, Grading and Assessment: Legal documents and other related articles and reading material posted online |
5) |
Keskin bıçak: Sosyal medya |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Selected sections from Event sponsorship / Bruce E. Skinner, Vladimir Rukavina, Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003. Andrew McIlroy, “Funding the future: A user's manual for fundraising in the arts”, Grading and Assessment: Legal documents and other related articles and reading material posted online |
6) |
Geleceğe yatırım: Yan alanlar / Sponsor ilişkileri |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Selected sections from Event sponsorship / Bruce E. Skinner, Vladimir Rukavina, Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003. Andrew McIlroy, “Funding the future: A user's manual for fundraising in the arts”, Grading and Assessment: Legal documents and other related articles and reading material posted online |
7) |
VİZE SINAVI |
Bruce E. Skinner, Vladimir Rukavina, Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003. Andrew McIlroy, “Funding the future: A user's manual for fundraising in the arts”, Grading and Assessment: Legal documents and other related articles and reading material posted onlin |
8) |
Ders konuğu /Fon Geliştirme |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Hagoort, Giep. Art management: Entrepreneurial style. Eburon Uitgeverij BV, 2003. |
9) |
Ders konuğu / Sponsorluk |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Hagoort, Giep. Art management: Entrepreneurial style. Eburon Uitgeverij BV, 2003. |
10) |
Sanat ve Özel Sektör: Hamilikten Piyasa ve Sponsorluğa : Türkiye ve bir başka ülkeden özel sektörün sanata desteğine dair vaka örnekleri üzerine sunum |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Hagoort, Giep. Art management: Entrepreneurial style. Eburon Uitgeverij BV, 2003. |
11) |
Sanat ve Devlet : Türkiye'de ve grubun seçeceği başka bir ülkede devletin sanatla olan ilişkisi üzerine sunum |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Hagoort, Giep. Art management: Entrepreneurial style. Eburon Uitgeverij BV, 2003. |
12) |
Sanatın iktisadı: Sanatın değeri üzerine tartışma |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Hagoort, Giep. Art management: Entrepreneurial style. Eburon Uitgeverij BV, 2003. |
13) |
Aracılar: Koleksiyonerler, Sanat Tacirleri, Galeriler, Sanat Müzeleri, Küratörler, Bienaller, Sanat Fuarları, Müzayedeler II 6. Grup: İstanbul ve Venedik bienalleri üzerine sunum |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Hagoort, Giep. Art management: Entrepreneurial style. Eburon Uitgeverij BV, 2003. |
14) |
Vaka Çalışması/Küçük bir etkinliğin bütçelenmesi Bir festival için bütçeleme ve finansal yönetim |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Hagoort, Giep. Art management: Entrepreneurial style. Eburon Uitgeverij BV, 2003. |
15) |
Genel değerlendirme ve kapanış |
Ödev: Bir sonraki ders için okuma – Hagoort, Giep. Art management: Entrepreneurial style. Eburon Uitgeverij BV, 2003.
Selected sections from Event sponsorship / Bruce E. Skinner, Vladimir Rukavina, Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003. Andrew McIlroy, “Funding the future: A user's manual for fundraising in the arts”, Grading and Assessment: Legal documents and other related articles and reading material posted online |
16) |
FİNAL HAFTASI |
Bruce E. Skinner, Vladimir Rukavina, Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003. Andrew McIlroy, “Funding the future: A user's manual for fundraising in the arts”, Grading and Assessment: Legal documents and other related articles and reading material posted online |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Matematik, fen bilimleri ve kendi dalları ile ilgili mühendislik konularında yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri mühendislik problemlerini modelleme ve çözme için uygulayabilme becerisi. |
|
2) |
Karmaşık mühendislik problemlerini saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi. |
|
3) |
Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi. (Gerçekçi kısıtlar ve koşullar tasarımın niteliğine göre, ekonomi, çevre sorunları, sürdürülebilirlik, üretilebilirlik, etik, sağlık, güvenlik, sosyal ve politik sorunlar gibi ögeleri içerirler.) |
|
4) |
Mühendislik uygulamaları için gerekli olan modern teknik ve araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi. |
|
5) |
Mühendislik problemlerinin incelenmesi için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi. |
|
6) |
Disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi; bireysel çalışma becerisi. |
|
7) |
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisi. |
|
8) |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi. |
|
9) |
Mesleki ve etik sorumluluk bilinci. |
|
10) |
Proje yönetimi ile risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; girişimcilik, yenilikçilik ve sürdürebilir kalkınma hakkında farkındalık. |
|
11) |
Mühendislik uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ile çağın sorunları hakkında bilgi; mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık. |
|