| Halkla İlişkiler ve Reklamcılık | |||||
| Lisans | TYYÇ: 6. Düzey | QF-EHEA: 1. Düzey | EQF-LLL: 6. Düzey | ||
| Ders Kodu: | SPOR003 | ||||||||
| Ders İsmi: | Tenis | ||||||||
| Ders Yarıyılı: | Bahar | ||||||||
| Ders Kredileri: |
|
||||||||
| Öğretim Dili: | TR | ||||||||
| Ders Koşulu: | |||||||||
| Ders İş Deneyimini Gerektiriyor mu?: | Hayır | ||||||||
| Dersin Türü: | |||||||||
| Dersin Seviyesi: |
|
||||||||
| Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze | ||||||||
| Dersin Koordinatörü: | Dr.Öğr.Üyesi GÖKHAN ÇETİNKAYA | ||||||||
| Dersi Veren(ler): |
Öğr.Gör. ÖZLEM KANBİR |
||||||||
| Dersin Yardımcıları: |
| Dersin Amacı: | Bu derste öğrencilerimize tenis branşının içeriği teknikleri ve uygulamaları öğretilmektedir. |
| Dersin İçeriği: | • Tenisin temel stillerini kullanır. • Tenisin işlevini, amaçlarını, felsefesini tanımlar. • Tenis sporunun bilimsel gelişimini ve diğer bilim dalları ile olan ilişkisini birbiri içerisinde kullanır. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
| 1) | Forhand öğrenimi | -- |
| 1) | Tenis maçı | • Kort içerisinde pratik çalışmalar |
| 1) | Dersin temel hedeflerinin anlatılması ve öğrenci görüşlerinin dinlenmesi | -- |
| 2) | Tenisin diğer bilimlerle ilişkisi | Bir sonraki dersin gözden geçirilmesi |
| 3) | Back hand öğrenimi | -- |
| 4) | Back hand öğrenimi | -- |
| 5) | Back hand öğrenimi | Bir sonraki dersin gözden geçirilmesi |
| 6) | Forhand öğrenimi | -- |
| 7) | Forhand öğrenimi | Bir sonraki dersin gözden geçirilmesi |
| 8) | Forhand öğrenimi | -- |
| 9) | ARA SINAV | |
| 10) | Forhand öğrenimi | -- |
| 11) | Tenis maçı | -- |
| 12) | Tenis maçı | • Kort içerisinde pratik çalışmalar |
| 13) | Tenis maçı | -- |
| 14) | Final |
| Ders Notları / Kitaplar: | • United Tennis Association (2015). Coaching Tennis Successfully 2nd. Edition, Human Kinetics, USA. |
| Diğer Kaynaklar: | • Rowland T. (2014). Tennisology Volume II, 1st . Edition, Human Kinetics, USA. |
| Ders Öğrenme Kazanımları | 1 |
2 |
3 |
||
|---|---|---|---|---|---|
| Program Kazanımları | |||||
| 1) Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanına özgü ulusal ve uluslararası literatürdeki kuramsal bilgiye sahip olur | |||||
| 2) Araştırma yöntemlerini iletişim alanında kullanmayı öğrenir. | |||||
| 3) Halkla ilişkiler ve reklamcılık uygulamalarına özgü yöntem ve teknikleri stratejik bir biçimde planlayıp kullanmayı öğrenir. | |||||
| 4) İletişim alanındaki ulusal ve uluslararası mesleki etik ilkeleri; toplumsal sorumluluk ve sürdürülebilirlik anlayışına uygun mesleki uygulamaları bilir | |||||
| 5) Geleneksel ve dijital iletişim mecralarını etkin kullanmayı ve eleştirel biçimde değerlendirmeyi bilir. | |||||
| 6) Takım çalışması yapar ve etkili iletişim becerileri gösterir. | |||||
| Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
| Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı | |
| 1) | Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanına özgü ulusal ve uluslararası literatürdeki kuramsal bilgiye sahip olur | |
| 2) | Araştırma yöntemlerini iletişim alanında kullanmayı öğrenir. | |
| 3) | Halkla ilişkiler ve reklamcılık uygulamalarına özgü yöntem ve teknikleri stratejik bir biçimde planlayıp kullanmayı öğrenir. | |
| 4) | İletişim alanındaki ulusal ve uluslararası mesleki etik ilkeleri; toplumsal sorumluluk ve sürdürülebilirlik anlayışına uygun mesleki uygulamaları bilir | |
| 5) | Geleneksel ve dijital iletişim mecralarını etkin kullanmayı ve eleştirel biçimde değerlendirmeyi bilir. | |
| 6) | Takım çalışması yapar ve etkili iletişim becerileri gösterir. |
| Yazılı Sınav (Açık uçlu sorular, çoktan seçmeli, doğru yanlış, eşleştirme, boşluk doldurma, sıralama) | |
| Uygulama |
| Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
| Ara Sınavlar | 1 | % 40 |
| Final | 1 | % 60 |
| Toplam | % 100 | |
| YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 40 | |
| YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % 60 | |
| Toplam | % 100 | |
| Aktiviteler | Aktivite Sayısı | İş Yükü |
| Ders Saati | 13 | 39 |
| Ara Sınavlar | 1 | 1 |
| Final | 1 | 1 |
| Toplam İş Yükü | 41 | |