Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
• Beden farkındalığı.
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler.
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik bir eserin verilmesi.
|
• Ev ödevi: Verilen duruş ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria / parça / eser / türkünün deşifre edilerek çalışılması. |
2) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler.
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserin çalıştırılmaya devam edilmesi
• Artikülasyon egzersizleri. |
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria / parça / eser / türkünün çalışılması. |
3) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserin çalıştırılmaya devam edilmesi.
• Öğrencinin dalına yönelik yeni bir eserin verilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria / parça / eser / türkünün çalışılması, verilen yeni aria / parça / eser / türkünün deşifre edilerek çalışılması. |
4) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserin çalıştırılmaya devam edilmesi.
• Öğrencinin dalına yönelik yeni bir eserin verilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria / parça / eser / türkünün çalışılması, verilen yeni aria / parça / eser / türkünün deşifre edilerek çalışılması. |
5) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler.
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserlerin çalıştırılmaya devam edilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria’lar / parçalar / eserler / türkülerin çalışılması. |
6) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ve ses genişliğini arttırıcı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri. Tutulu ton için destek egzersizleri
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserin çalıştırılmaya devam edilmesi
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria’lar / parçalar / eserler / türkülerin çalışılmaya devam edilmesi. |
7) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ve ses genişliğini arttırıcı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler.
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri. Tutulu ton için destek egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserin çalıştırılmaya devam edilmesi
• Öğrencinin dalına yönelik yeni bir eserin verilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri.
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen arialar / parçalar / eserler / türkülerin çalışılmaya devam edilmesi. |
8) |
• Ses ve nefes organlarının işlevi hakkında genel bilgi
• Öğrencinin dalına yönelik verilen esere ait genel bilgi
• Öğrencinin alanına göre önceden dersin yürütücüsü tarafından çalıştırılmış olan bir eserin enstrüman eşliği ile icrası.
|
• Ev ödevi: Sınav öncesi derste verilen yeni bir aria / parça/ eser / türkünün deşifre edilerek çalışılması. Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması. |
9) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ve ses genişliğini arttırıcı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri. Tutulu ton için destek egzersizleri
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserin çalıştırılması.
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria / parça / eser / türkünün çalışılmaya devam edilmesi. |
10) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ve ses genişliğini arttırıcı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri. Tutulu ton için destek egzersizleri
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserin çalıştırılmaya devam edilmesi
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria / parça / eser / türkünün çalışılmaya devam edilmesi. |
11) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ve ses genişliğini arttırıcı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler.
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri. Tutulu ton için destek egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserin çalıştırılmaya devam edilmesi.
• Öğrencinin dalına yönelik yeni bir eserin verilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria / parça / eser / türkünün çalışılmaya devam edilmesi, yeni verilen aria / parça / eser / türkünün deşifre çalışılması. |
12) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ve ses genişliğini arttırıcı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri. Tutulu ton için destek egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserlerin çalıştırılmaya devam edilmesi
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria’lar / parçalar / eserler / türkülerin çalışılmaya devam edilmesi. |
13) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ve ses genişliğini arttırıcı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri. Tutulu ton için destek egzersizleri
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserlerin çalıştırılmaya devam edilmesi
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria’lar / parçalar / eserler / türkülerin çalışılmaya devam edilmesi. |
14) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ve ses genişliğini arttırıcı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri. Tutulu ton için destek egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserlerin çalıştırılmaya devam edilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria’lar / parçalar / eserler / türkülerin çalışılmaya devam edilmesi. |
15) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ve ses genişliğini arttırıcı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri. Tutulu ton için destek egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserlerin çalıştırılmaya devam edilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen artikülasyon, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen aria’lar / parçalar / eserler / türkülerin çalışılmaya devam edilmesi. |
16) |
• Ses ve nefes organlarının işlevi hakkında genel bilgi
• Öğrencinin dalına yönelik verilen esere ait genel bilgi
• Öğrencinin alanına göre önceden dersin yürütücüsü tarafından çalışılmış olan bir eserin enstrüman eşliği ile icrası.
|
|