Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri
• Öğrencinin dalına yönelik iki eser verilmesi. |
• Ev ödevi: Verilen duruş, ses ve nefes egzersizlerinin uygulanması, verilen parçaların deşifre edilerek çalışılması. |
2) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserlerin çalıştırılması.
• Artikülasyon egzersizlerinin uygulanması.
|
• Ev ödevi: Verilen duruş, nefes, artikülasyon ve ses egzersizlerinin uygulanması, verilen parçaların çalışılmaya devam edilmesi. |
3) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserlerin çalıştırılması.
• Artikülasyon egzersizlerinin uygulanması.
|
• Ev ödevi: Verilen duruş, nefes, artikülasyon ve ses egzersizlerinin uygulanması, verilen parçaların çalışılmaya devam edilmesi. |
4) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserlerin çalıştırılması.
• Öğrencinin alanına göre, Opera Şarkıcılığı dalına yönelik / Müzikal Şarkıcılık dalına yönelik seviyesine uygun yeni iki parçanın çalışılmak üzere verilmesi.
• Artikülasyon egzersizlerinin uygulanması.
|
• Ev ödevi: Verilen duruş, nefes, artikülasyon ve ses egzersizlerinin uygulanması, verilen parçaların çalışılmaya devam edilmesi. Yeni parçaların deşifre çalışılması. |
5) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserlerin çalıştırılması.
• Artikülasyon egzersizlerinin uygulanması.
|
• Ev ödevi: Verilen duruş, nefes, artikülasyon ve ses egzersizlerinin uygulanması, verilen parçaların çalışılmaya devam edilmesi. |
6) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Larenks, farenks ve ağız bölgesini gevşetici egzersizler
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserlerin çalıştırılmaya devam edilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Verilen duruş, nefes, artikülasyon ve ses egzersizlerinin uygulanması, verilen parçaların çalışılmaya devam edilmesi. |
7) |
• Ses eğitimi hakkında genel bilgi
• Öğrencinin dalına yönelik verilen eserlere ait genel bilgi
• Öğrencinin alanına göre önceden dersin yürütücüsü tarafından çalışılmış olan bir eserin enstrüman eşliği ile icrası.
|
• Ev ödevi: Sınav öncesi derste verilen yeni aria / parçaların deşifre edilerek çalışılması. Verilen duruş, nefes, artikülasyon ve ses egzersizlerinin uygulanması. |
8) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri
• Öğrencinin dalına yönelik eserlerin çalıştırılması.
• Artikülasyon egzersizleri
|
• Ev ödevi: Artikülasyon, nefes ve ses egzersizlerinin uygulanması, verilen parçaların çalışılmaya devam edilmesi. |
9) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri
• Öğrencinin dalına yönelik eserlerin çalıştırılması.
• Artikülasyon egzersizleri.
|
• Ev ödevi: Artikülasyon, nefes ve ses egzersizlerinin uygulanması, verilen parçaların çalışılmaya devam edilmesi. |
10) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri.
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik eserlerin çalıştırılmasına devam edilmesi.
• Öğrencinin dalına yönelik yeni bir eserin verilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri.
|
• Ev ödevi: Artikülasyon, nefes ve ses egzersizlerinin uygulanması, verilen ariaların /parçaların çalışılmaya devam edilmesi , yeni verilen parçaların deşifre çalışılması. |
11) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri.
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik eserlerin çalıştırılmasına devam edilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri.
|
• Ev ödevi: Artikülasyon, nefes ve ses egzersizlerinin uygulanması, verilen parçaların çalışılmaya devam edilmesi. |
12) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri.
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik eserlerin çalıştırılmasına devam edilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri.
|
• Ev ödevi: Artikülasyon, nefes ve ses egzersizlerinin uygulanması, verilen parçaların çalışılmaya devam edilmesi. |
13) |
• Vokal ve konsonant kullanımına dayalı ses egzersizleri.
• Diyafram çalışmasına yönelik gevşeme ve innervasyon (uyarılma) egzersizleri.
• Öğrencinin dalına yönelik eserlerin çalıştırılmasına devam edilmesi.
• Artikülasyon egzersizleri.
|
• Ev ödevi: Artikülasyon, nefes ve ses egzersizlerinin uygulanması, verilen parçaların çalışılmaya devam edilmesi. |
14) |
• Ses eğitimi hakkında genel bilgi
• Öğrencinin dalına yönelik verilen esere ait genel bilgi
• Öğrencinin alanına göre önceden dersin yürütücüsü tarafından çalıştırılmış olan eserlerin enstrüman eşliği ile icrası.
|
|