Week |
Subject |
Related Preparation |
1) |
Introduction |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
2) |
The Physiology of Perception |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
3) |
Codes |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılı |
4) |
Mise-en-Scene The Framed Image |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
5) |
The Framed Image |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
6) |
The Diachronic Shot |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
7) |
The Diachronic Shot |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
8) |
EXAM |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
9) |
film/Sound |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
10) |
Montage-1 |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür |
11) |
Montage-2 |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
12) |
Montage |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
13) |
Montage |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
14) |
consideration |
Bir Film Nasıl Okunur? James Monaco, Oğlak Yay.2011 Film Dili- Steven Rawle, John Marland, 2012- Literatür Yayıncılık |
15) |
FINAL EXAM |
|
|
Program Outcomes |
Level of Contribution |
1) |
To have an information about the historical development of photography and cameraman, general and specific features, techniques, broadcasting systems, information about the artists and the owner of the contemporary examples. |
|
2) |
Knows the legal regulations in the fields of photography and cameraman and follows the changes . |
|
3) |
To have information about social responsibility, ethical values and principles of professional features. |
|
6) |
Knows the Electronic devices, working principle and the basic correlations in the field of Photography and Cameraman. |
|
8) |
Knows the photo application techniques, printing techniques and materials |
|