Learning Outcomes |
|
1 - Knowledge |
Theoretical - Conceptual |
2 - Skills |
Cognitive - Practical |
3 - Competences |
Communication and Social Competence |
1) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
2) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
3) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
4) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
5) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
6) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
7) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
8) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
9) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
10) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
11) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
12) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
13) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
14) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
15) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
16) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
17) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
18) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
19) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
20) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
21) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
22) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
23) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
24) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
25) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
26) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
27) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
28) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
29) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
30) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
31) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
32) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
33) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
34) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
35) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
36) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
37) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
38) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
39) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
Learning Competence |
1) Oğrencinin metin oluşturabilmelerini hedefleyerek metnin farklı katmanlarını ayırt etme ve gerekli çözümlemelerin yapma calismalari
|
Field Specific Competence |
Competence to Work Independently and Take Responsibility |